Job 25 van 75


Report this listing

Solliciteren



Medewerker verkoopdienst


Functie

Als medewerker van de klantendienst is het je passie om klanten te helpen bij het oplossen van problemen en vragen. (Via mail en telefonisch)

  • Je voornaamste opdracht is de administratieve verwerking van de bestelbonnen en verkooporders (controle, bevestiging naar klanten)
  • Daarnaast sta je op logistiek vlak, in voor de opvolging van de bestellingen en volgt de retour orders op
  • Je onderhoudt een goed contact met de klanten en zorgt er steeds voor dat klanten tijdig worden verwittigd bij wijzigingen of leveringen

Jouw profiel

  • Je bent klantgericht
  • Je bent administratief onderlegd, werkt secuur en nauwkeurig
  • Je hebt een soortgelijke eerste ervaring - motivatie is wel belangrijker!
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands, degelijke praktische kennis Frans

  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

Aanbod

  • We bieden een fijne, duidelijk omschreven job in een groeiend, dynamisch en gezond familiebedrijf
  • De vlakke organisatie zorgt ervoor dat je dicht bij je collega’s en het management staat
  • Je kan rekenen op een marktconform salaris inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering

VG.904/BUO

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht